שאלות ותשובות.

1. האם התשלום באתר מאובטח?

כן. האתר שלנו מאובטח ע"י ענקית האבטחה McAfee. ניתן לשלם דרך PayPal אשר אמינותה היא ללא עוררין והתשלום באמצעות כרטיס אשראי מתבצע דרך שירותי סליקה של חברת לאומי קארד, נתוני האשראי לא עוברים דרכנו.

3. אם אני קונה עוקבים זה אומר שאקבל מהם לייקים? אם אני קונה צפיות זה אומר שאקבל מהצופים לייקים?

אנו מתייחבים לספק רק את השירות שהוזמן ולא מעבר. כלומר אין שום הבטחה לאינטראקציה מעבר לשירות שהוזמן.

5. הזמנתי ואני צריך לשנות את הקישור, אפשר?

בגדול לא, אנא וודאו טוב לפני ההזמנה כי כל הפרטים נכונים. למרות זאת, במידה וכן נוכל לבצע שינויים נעשה זאת. לא ינתן החזר במקרה של קישור שגוי.

7. אני קצת מתבייש לקנות את השירותים שלכם ולא רוצה שאחרים ידעו, איך תרגיעו אותי?

אנחנו לעולם לא נחשוף את פרטייך לאף אחד, אף פעם.

2. האם החשבון שלי בסכנה אם אזמין מכם שירותים?

חד וחלק לא. כל השירותים באתר ללא יוצא מן הכלל אינם מסכנים את חשבונך ואינך חשוף לכל פגיעה בחשבונך. אנו איננו דורשים או משתמשים בסיסמתך. כל השירותים מתבצעים בצורה מבוקרת ואחראית.

4. החשבון/פוסט/סרטון שלי פרטי, האם אני יכול להזמין?

לא. לא ניתן לספק שירותים לחשבון/פוסט/סרטון או כל קישור אחר שהוא פרטי. לא יתקבלו החזרים או אחריות על שירות במקרה של הזמנה לקישור שכזה.

6. הזמנתי שירות מסוים ואחרי כמה זמן חלה ירידה באותו שירות, מה עושים?

פשוט מאד, לכל שירות מצויינת תקופת אחריות, בתוך תקופת האחריות אתה זכאי למילוי מחדש של הכמות החסרה עבור ההזמנה שביצעת, כל שנדרש הוא לידע אותנו. לא ינתן החזר במקרה של ירידה אלא רק מילוי מחדש.

8. הזמנתי עכשיו ואני עדיין לא רואה שום דבר, אתם נוכלים?!

לא, עדיין לא ברחנו למקסיקו עם כספך. לכל שירות מצויין זמן האספקה הממוצע. שימו לב כי מדובר בזמן ממוצע והוא יכול להשתנות. אנא מכם המתינו עד 24 שעות מרגע ההזמנה לסיומה. במידה ואינכם רואים שינוי לאחר 24 שעות פשוט צרו איתנו קשר וידעו אותנו.

ניוזלטר ועדכונים

הירשמו לניוזלטר שלנו כדי לקבל מאיתנו עדכונים על שירותים חדשים ומבצעים.