עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

איך להתפרסם באינסטגרם: המדריך שעובד

לוגו לב

איך להתפרסם באינסטגרם? זאת שאלת המיליון.

למעשה, לא מעט משתמשים מגלים שכמות העוקבים שלהם לא עולה. הם תקועים עם אותם העוקבים בעוד שפרופילים אחרים עולים ועולים במספר העוקבים לנגד עיניהם. אם זה נשמע לכם אפילו מעט מוכר, המשיכו לקרוא – כי במאמר הזה נלמד כיצד להעלות את מספר העוקבים בפרופיל ואיך להוסיף לייקים באינסטגרם כמו בחשבונות הכי פופולריים.

אחת הרשתות החברתיות הכי תוססות ומעניינות כיום היא כמובן האינסטגרם. התכנים בה מבוססים על תמונות וסרטונים וזה הופך אותה למאוד דינאמית וישירה. ניתן להעביר בה בקלות רבה חוויות כמו טיולים או בילויים שונים. מבחינה עסקית, זה אחד המקומות הטובים ביותר להיות נוכחים ולשווק את עצמכם ואת העסק שלכם. זו הסיבה שהרבה בעלי עסקים מסוגים שונים פותחים חשבון אינסטגרם עסקי ומתחילים לפרסם בו בתדירות גבוהה.

הדבר היחיד שאתם צריכים זו נכונות ללמוד ולשנות. ברגע שיש לכם את המוטיבציה – אתם כבר בחצי הדרך להצלחה!

כמו כל דבר בו נרצה להשתפר ולהצליח, גם כאן נרצה להבין מהם הגורמים שמאפשרים להגיע להצלחה באינסטגרם. זה לא מקרי, מי שהצליח עקב אחרי כמה חוקים ויישם פחות או יותר מספר דברים בסיסיים בכדי להגיע לאן שהוא נמצא. להלן אותם שלבים וטיפים שיאפשרו לכל אחד להצליח:

רכישת לייקים

בואו נשים את הדברים על השולחן באופן הכי ישיר וגלוי: חשבונות אינסטגרם חדשים סובלים מבעיה חמורה והיא שאין להם לייקים, מה שלמעשה מרתיע גולשים אחרים (שהם חלק מקהל היעד של העמוד) לתת לייק בעצמם. זו בעיה ידועה כאשר ישנן שתי דרכים לפתור אותה. הדרך הראשונה היא פשוט לחכות עד שהחשבון יתמלא במסה של לייקים ועוקבים, ייראה פופולארי (ולו במעט) ורק אז ניתן יהיה להתחיל לעבוד איתו. הבעיה? זה לוקח הרבה מאוד זמן. ובכן, אם אתם רוצים לחסוך מעצמכם חודשים רבים ואפילו יותר מזה, טוב תעשו אם תיעזרו ברכישה של לייקים לחשבון האינסטגרם שלכם. אם זה עובד לגדולים ביותר, זה יעבוד גם בשבילכם. חשוב לזכור שכמו בכל מוצר או שירות, גם כאן יש חברות שיודעות לעבוד וכאלו שפחות. לייקים קונים ממי שיש לו ניסיון בנושא והוא יכול לספק את הסחורה באופן שיעזור לכם להתקדם ולא כפתרון זמני. רכישת לייקים ועוקבים איכותיים היא דווקא הדרך הזולה שלכם להתקדם באינסטגרם כי הזמן שלכם וההשקעה בתכנים שווים הרבה יותר. כל עיכוב כזה, יעכב אתכם בעתיד, ובייחוד יעכב אתכם בזמן שבו החשבון יתחיל לשרת אתכם ברמה העסקית, ולכן זהו הפסד נטו.

עודדו מעורבות

ממש כמו פייסבוק ורשתות אחרות, גם כאן נוצרות אינטראקציות שונות מסביב לפוסטים. זו אמנם לא המטרה העיקרית של האינסטגרם אבל עדיין, מעורבות עם העוקבים היא חשובה. תוכלו למשל להשתתף בשיח בצורה חכמה. אנשים טרחו להגיב לתוכן שהעלתם? מותר וחשוב לענות ולהיות שם בכדי לעורר שיח. מידי פעם תוכלו להניע למעורבות על ידי שאלה או תוכן אחר שיגרה את הגולשים להגיב או להשתתף בדיון. אותה מעורבות היא זו שתמשוך גם את מי שאיננו עוקב לחשבון ותייצר לייקים ועוקבים חדשים.

פרסמו בעקביות

פרסמו באופן רציף. הקהל שלכם ממתין לפוסטים שלכם ויתאכזב כאשר התכנים לא יגיעו באופן שוטף. פרסום באופן תדיר, יאפשר יותר מעורבות ויצור התעניינות שתוביל לבסוף להגדלת כמות העוקבים בחשבון שלכם.

פתחו קשרים

נסו להיות מעורבים עם מובילי דעת קהל ושחקנים אחרים בתעשייה שלכם ובכלל באינסטגרם. צרו שיתופי פעולה של פרסומים משותפים או כל דבר אחר שעשוי לסייע. פרגנו לבעלי חשבונות אחרים ותראו שהם יפרגנו לכם בחזרה. זכרו, האינסטגרם היא רשת חברתית והדרך למעלה רצופה באינטראקציות חברתיות, ולו באמצעות חבירה לאנשים הנכונים.

נצלו את כל הפיצ'רים

אינסטגרם כל הזמן משכללת ומשנה את הפלטפורמה. מי זוכר בכלל שפעם הייתה מגבלה של 60 שניות על הסרטונים? אתם חייבים להיות מעודכנים ולהשתמש בכל האפשרויות שהרשת הזו נותנת לכם. העוקבים שלכם כבר רואים סטוריז, סרטונים או שידורים חיים בחשבונות אחרים ומצפים גם מכם לאותה רמה של פרסום והשקעה. שימוש בכל הפיצ'רים הללו יבטיח את הגעתכם לעוקבים נוספים, וחוץ מזה, כך תתפרסו על גבי יותר 'נפח' ברחבי הפלטפורמה. שימו לב לחשבונות בעלי הרבה עוקבים, הם תמיד דואגים לפרסם ולעשות שימוש בכל הפיצ'רים באינסטגרם.

פרסמו תוכן מעניין

לפני שאתם לוחצים ומפרסמים, קחו אוויר ותשאלו את עצמכם אם התוכן הזה שאתם עומדים להעלות עולה כי חייבים (בגלל העקביות…) או שזהו תוכן מעניין. זכרו שתוכן משעמם מבריח עוקבים ותוכן מעניין עושה בדיוק את ההיפך, אין באמצע. נסו לשאול את עצמכם, בייחוד אם אתם מפרסמים משהו עסקי, איזה סוג של עניין או ערך יש במה שאתם מפרסמים. התכנים יכולים להיות מגוונים, החל מנוף משגע, טיפים מקצועיים ועד סרטון שמראה רגע מיוחד או מצחיק. תכננו אסטרטגיית תוכן שמותאמת לקהל היעד שלכם, רק כך תוכלו ליצור תכנים עם ערך בעבור הגולשים.

#האשתאגים

אחת הדרכים להגיע למשתמשים נוספים באינסטגרם היא באמצעות האשתאגים. צירוף האשתאגים נכונים מהווה תיאור של התוכן, והוא אידיאלי כדי שגולשים נוספים יוכלו להגיע אליכם. מה שיפה הוא שמי שמגיע אל התוכן שלכם בעקבות ההאשתאג הוא כבר מי שמתעניין בתוכן מהסוג הזה ולכן יש יותר סיכוי להפוך אותו לעוקב. מבחינה מספרית, הוכח כבר שהאשגאתים מובילים ליותר מעורבות, יותר לייקים ויותר עוקבים. לא צריך להשתמש בעשרות האשתאגים אבל כן רצוי לצרף לפחות חמישה אם לא יותר.

היו עצמכם

בעידן של תוכניות ריאליטי וכוכבים שבונים את עצמם מחשיפה אישית, אתם חייבים להיות כמה שיותר אותנטיים. אף אחד לא מגיע לחשבון שלכם בכדי למצוא שכפול של משהו שהוא כבר מכיר ממקום אחר. הדרך לייצר את הייחודיות שהעוקבים הפוטנציאלים שלכם מחפשים היא להיות אתם עצמכם. מה שאתם רואים כחוסר שלמות או מגרעות מתקבלים לעיתים קרובות אצל הצד השני כאותנטיות.

זהות

בהמשך לסעיף הקודם, נוסף לאותנטיות או אפילו כחלק ממנה, אתם צריכים לפתח זהות ייחודית ולהתמקד בה. זה לא אומר שאי אפשר להציג מורכבויות גם בחשבון האינסטגרם שלכם אבל אתם כן צריכים לגבש כמה קווים מנחים: מי אתם, מה אתם מייצגים, מהי השפה או הסטייל שלכם וכו'.

איך להתפרסם באינסטגרם – שנסכם?

כשמדובר בקידום ברשתות החברתיות, כמו כל דבר, הצלחה באינסטגרם תלויה בלא מעט עבודה קשה והשקעה. בתור עצה אחרונה, נציין שחשוב להיות עם היד על הדופק. זה אומר שימוש בכלי האינסייטס העומדים לרשותכם. הם יעזרו לכם לדעת כיצד אתם מתקדמים, והאם אתם פועלים נכון באופן כללי או שמשהו בסיסי לא עובד. ברגע שתבינו אילו סוגי פוסטים מצליחים ואילו לא, תתחילו לקבל הבנה יותר אינטואיטיבית של החשבון שלכם. זה יעזור לכם ליצור מלכתחילה תכנים טובים ולהימנע מתכנים שאינם כאלו. לא את הכל ניתן לשים תחת כללים גנריים ברורים. כלי האינסייט יעזור לכם לפתח את האלמנטים הספציפיים שמתאימים לחשבון שלכם.

שיהיה בהצלחה!

 

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo