עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

מטרה מול ביצוע

תמונה עם כוכבים

המאמר הבא שהכנו לכם הוא פרי של שנים של ניסיון ועבודה צמודה עם כמה מהשמות והמותגים המוצלחים ביותר ברשתות החברתיות. מדובר בשמות שכל אחת ואחד מכם יכירו אבל כמובן, הדרך לתהילה רצופה עבודה קשה וגם כמה סודות שאותם נחשוף בפניכם כאן. כל אותם דפים עסקיים או חשבונות פרטיים שראינו צומחים לאט או מהר ומגיעים להישגים, עברו כמה שלבים. לכל אחד מהם הייתה דרך מאד ייחודית אבל יחד עם זאת היו גם דברים משותפים שניתן ללמוד מהם. בואו נבין כיצד הופכים את החלום למציאות או בשפה יותר ארצית – כיצד מציבים מטרות ומגשימים אותן על ידי ביצוע מדויק של משימות מוגדרות היטב מראש. אם גם אתם רוצים דף עסקי שמזרים אליכם יותר לקוחות ממה שאתם מסוגלים לתת שירות; אם גם אתם רוצים להגיע לוויראליות של עשרות או מאות אלפי תגובות לכל פוסט שלכם בפייסבוק – המשיכו לקרוא. הדרך להצלחה היא קשה אבל ההצלחה שווה את המאמץ!

כיצד נציב מטרות נכונות?

אחד הסודות שכל מי שהצליח מכיר הוא הצבת מטרות נכונה. זו לא חכמה להציב מטרות קלות מידי ולעמוד בהן בקלות. מצד שני זה גם לא יעזור אם תציבו מטרות בשמיים שלא ניתן להשיג. הדרך הנכונה היא להציב מטרות שיאתגרו אותנו. לאחר שהשגנו אותן וחגגנו את ההישג, יש להציב את המטרות הבאות, שוב באותה צורה. בואו נראה אילו מטרות נוכל להציב למי שרוצה לקדם את עצמו את העסק שלו בפלטפורמות השונות:

להתפרסם ביוטיוב – מדובר כאן על מטרה כללית שיש להפוך למטרות משנה יותר קלות להשגה. מטרה ראשונה כזאת יכולה להיות למשל "1000 עוקבים אורגנים" למשל. מטרה אחרת יכולה להיות "כניסה למומלצים של יוטיוב בקטגוריה מסוימת". מטרות נוספות יהיו לגבי מספר צפיות אורגניות וכו'.

פייסבוק – בכדי להצליח עם הדף העסקי בפייסבוק ניתן להציב מטרות שונות כגון "קבלה של שתי פניות רציניות מלקוחות בכל יום" או "חשיפה של עשרת אלפים איש לפוסט".

אינסטגרם – מטרה ראויה בדרך להצלחה ברשת האינסטגרם תהיה די דומה ותכלול יעד כלשהו בדרך כלל של עוקבים בכללי או לייקים לתמונה.

כיצד נשיג את המטרות?

זה טוב ויפה להציב מטרות אבל העבודה הקשה רק התחילה. רוב הדרך עוד לפנינו וכרגע אנחנו צריכים לפעול על מנת להגשים את המטרות שהצבנו. בואו נעבור בין הרשתות השונות שהזכרנו והמטרות שהצבנו ונבין כיצד נגיע אליהן באמצעים שכל אחת ואחד מאיתנו מסוגלים להעמיד.

פרסום ביוטיוב

בכדי להגיע לערוץ חי ובועט ביוטיוב ישנם כמה דברים שאנחנו חייבים לעשות:

  1. רכישת צפיות ותגובות – בכדי להתחיל את המרוץ מנקודה טובה יותר, עלינו להשקיע בתבונה. זה אומר לרכוש תגובות וצפיות לסרטונים שלנו. תגובות וצפיות רבות מעידות על סרטון מוצלח. זה ידרבן אנשים רבים לצפות בו ולהשאיר תגובות אורגניות. מה שחשוב להבין הוא שאסור לרכוש רק את אחד מהמוצרים (כלומר רק צפיות או רק תגובות). חשבו על זה – האם זה הגיוני שלסרטון יהיו הרבה צפיות וכמעט לא יהיו לו תגובות? ומה עם המצב ההפוך? סרטון עם הרבה תגובות אך ללא צפיות, יש דבר כזה? היחס בין צפיות לתגובות חייב להיות נכון ולכן חייבים לדאוג לשניהם.
  2. תוכן איכותי – כדי להגיע למצב שרבים צופים ומשתפים את הסרטונים שלכם, אתם חייבים ליצור תוכן איכותי. חשוב להשתפר וללמוד מסרטון לסרטון, זה עניין של ניסוי וטעיה. זכרו – אף אחד לא מפרסם סרטונים מושלמים בתחילת הדרך.
  3. העלאה נכונה של סרטונים – חשוב לדאוג לתיאור נכון של הסרטון. כמו כן, חשוב להשתמש במילות מפתח נכונות ומתאימות שהצופים מחפשים (כדאי לבצע מחקר מילות מפתח ממוקד). מלבד זאת, כדאי לדאוג לכתוביות וכמובן, שיתוף הסרטונים ברשתות החברתיות.

פייסבוק

הדרך להצלחה בפייסבוק עוברת גם היא דרך שלבים די מובנים ומוכרים:

  1. רכישה של עוקבים – זה צעד הכרחי לכל דף עסקי. בכדי להגביר את החשיפה שלכם וגם בכדי לשמור על מראה דף מכובד, עליכם לרכוש עוקבים לדף העסקי שלכם. כמו כן, תוכלו לפרסם את העמוד העסקי שלכם בפרופיל האישי, ולו כדי לגרוף לייקים מחברים ומכרים, ובכך להעלות את כמות העוקבים שלכם.
  2. הקפידו על תוכן מדויק – דפי פייסבוק מצליחים הם אלו שיכולים לעניין ולרתק את הגולשים, כמו גם להעניק להם מידע חיוני בנושאים שונים. דאגו לתוכן מפתיע ומעניין עם ערך מוסף, כשרצוי להעלות פוסטים לעיתים קרובות ובאופן עקבי. אם אתם לא יכולים לנהל זאת, העסיקו אדם שיעשה זאת בעבורכם.
  3. שתפו את התוכן של הדף העסקי שלכם והשתמשו בכל הקשרים החברתיים שלכם בכדי לשתף אותו בקבוצות פייסבוק מתאימות או דפים נוספים. דאגו כמובן שזה יהיה רק במקומות רלוונטיים, המטרה היא לא להספים את הרשת, אלא לאסוף קהל עוקבים פוטנציאלי.

אינסטגרם

באינסטגרם שם המשחק הוא עוקבים. ככל שיש לפרופיל שלכם יותר עוקבים, כך הוא נחשב פופולארי יותר. אי לכך:

  1. דאגו לרכוש עוקבים לחשבון שלכם ויחד עם זאת גם לייקים לפוסטים השונים. הרעיון כאן הוא לשמור על איזון, כפי שהזכרנו כבר קודם.
  2. האשתגים – עשו שימוש נכון ומושכל בכלי הזה. כל פוסט שלכם צריך להיות מלווה בהאשתגים רלוונטיים. פה נעצור לציין שחשוב לשמור על מינון נכון, והימנע מריבוי האשתגים ניכר.
  3. איכות הפוסטים – כיום התחרות גדולה במיוחד, ולא פשוט לאסוף עוקבים רלוונטיים. לכן, מוטב להעלות תמונות וסרטונים מעניינים, שיגרמו למשתמשים להביע מעורבות ולעקוב אחר העמוד שלכם. דאגו להבין את כל הפרטים הטכניים של צילום נכון, ולו כי לפעמים הבנה נכונה שלהם שווה יותר מרכישת ציוד יקר.

עקבו אחרי ההוראות הפשוטות הללו, ונסו להגיע למטרותיכם באופן נכון, מחושב ומושכל – כך תוכלו להגיע להצלחה המיוחלת!

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo