עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

מה היתרונות בקניית שירותים ליוטיוב?

באנר יוטיוב

אחת הרשתות החברתיות המוצלחות והפופולאריות ביותר היא יוטיוב, כשמדובר בתכני וידאו במגוון רחב של סוגים ותחומים. לא מעט בעלי עסקים הבינו את היכולת הטמונה ברשת החברתית, והחלו לפרסם סרטונים מקוריים לטובת קידום העסק. כמו כן, יוטיוב מהווה פלטפורמה נהדרת לא רק לבעלי עסקים, אלא גם לאנשים פרטיים שמעוניינים להגיע לחשיפה גבוהה, אנשים שלימים הופכים ליוטיוברים (ולעיתים אפילו מתפרסמים בעקבות סרטוני היוטיוב שלהם). מכאן, בהחלט ניתן לומר שיוטיוב היא פלטפורמת שיווק איכותית, ובשל היותה כזו, רבים מבקשים למקסם את יכולותיה, ולו באמצעות קניית שירותים ליוטיוב. סקרנים? ובכן, ריכזנו בעבורכם כמה שאלות נפוצות ותשובות ענייניות.

 למה לקנות מנויים (סאבס)?

כמות מנויים גדולה משדרת וותק ופופולאריות ביוטיוב. נוסף לכך, מתקיים "אפקט העדר" או "אם כולם עושים את זה, סימן שיש בזה משהו". כלומר, לאנשים יותר קל להצטרף לערוץ כמנויים כאשר הרבה אחרים עשו זאת לפניהם.

 למה לקנות לייקים/שיתופים/תגובות?

כל פעילות שמתבצעת על סרטון ביוטיוב מלמדת את האלגוריתם כי קיים עניין בסרטון וצופים בוחרים לבצע פעולה אקטיבית בעקבות הצפייה. עקב כך, משתפרים הסיכויים של הסרטון להיות מקודם בסרטונים המוצעים, הסרטונים החמים ואלו המופיעים בדף הראשי. נוסף לכך, בדומה למוזכר לעיל, לצופים יותר קל לפעול בעצמם כאשר נראה כי ישנה פעילות ערה בסרטון. גם כאן, אנו מציעים תגובות בהתאמה אישית, בעברית, לנוחיותכם.

למה לקנות צפיות?

ככל שסרטון מקבל יותר צפיות, כך עולים סיכוייו להיות מופץ ביוטיוב (באמצעות סרטונים מוצעים, "הסרטונים החמים" ודף הבית). כמו כן, סרטון עם כמות צפיות גדולה מייצר תדמית פופולארית ומייצר בתגובת שרשרת יותר צפיות, לייקים, שיתופים ותגובות. קניית צפיות נהפכה לעניין שבשגרה עבור תעשיית המוזיקה כפי שניתן לראות בכתבה הבאה , כאשר גם חברות ענק כמו סוני ויוניברסאל קונות צפיות על מנת לקדם את תוכנן.

שנסכם?

פלטפורמת יוטיוב מהווה אפיק שיווקי מצוין בעבור לא מעט עסקים ואנשים שמעוניינים להגיע לחשיפה רחבת היקף. באמצעות רכישת שירותים ייעודיים ליוטיוב, כמו קניית צפיות, מנויים, לייקים, שיתופים ותגובות, ניתן למקסם את יכולות הפלטפורמה, להעלות את כמות העוקבים האורגנית ובכך להוביל את הפרופיל העסקי להצלחה.

יש לכם שאלות? תשאלו אותנו

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo