עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

למה אנחנו משקיעים בסטוריז באינסגרם?

תמונת מיתוג

במאמר הזה נבחן את אחד הכלים המעניינים ביותר ברשתות החברתיות היום. עם השנים, הרשתות החברתיות התחילו לנגוס זו בשוק של האחרת. אנחנו יכולים לראות את זה למשל בחפיפה בין פרסום תמונות, פרסום סרטונים, שליחת הודעות וכו'. כל אלו ניתנים לביצוע במגוון רשתות חברתיות. הסטורי באינסטגרם מאפשר לנו להוסיף מימד לרשת שבנויה בעיקר סביב תמונות וסרטונים קצרצרים. הסטורי הוא דרך מאד ייחודית לתקשר עם העוקבים שלכם ואף להגדיל את כמות העוקבים באמצעות קנייה והגדלת צפיות לסטורי ולכן שווה להקדיש לו מאמר. רבים קצת ממעיטים מערכו מכיוון שהוא 'נעלם' ואם הוא אכן נעלם אז מדוע להשקיע בו ולא במשהו ש'נשאר', לא? אז זהו, שיש לנו סיבות טובות להשקיע בסטורי, בואו נבין בדיוק מדוע.

סטורי – מה הסיפור שלו?

הסטורי מתפרסם למעשה לעשרים וארבע שעות או יממה. היממה הזו נספרת ממועד הפרסום בדיוק ואיננה 'יום' קלנדרי. העובדה הזו מבטיחה לנו שבסטורי ניתן יהיה לצפות בכל שעות היממה. המשמעות היא שלא צריך לעשות התאמות של שעות וזמנים אפילו לקהלים שונים על גבי הגלובוס. יש כן משמעות ליום בו הוא מתפרסם ועוד נגיע לזה.

הסטורי מיועד בשביל להעביר משהו ששייך לרגע. זו יכולה להיות חוויה או תיעוד של אירוע מסויים. במקרים רבים הסטורי ישמש את המפרסם בשביל להכריז על משהו מפתיע, לקשר לפוסט קיים או אפילו למשהו מחוץ לאינסטגרם. היכולת הזו לפרסם משהו ארעי יוצרת מקום בו נוכל לייצר קשר מאד ישיר עם העוקבים שלנו.

יתרון נוסף בסטורי הוא הזמניות שלו ומכאן היכולת שלנו ליצור אותו בפחות השקעה מתמונה 'רגילה'. מי יודע, אולי בעוד כמה שנים גם הסטורי יהפוך להפקה גדולה. בהקשר הזה נזכיר את המהפכה שעברה תמונת האינסטגרם שכיום היא הפקה אדירה בהרבה מקרים. בכל אופן, הסטורי עדיין נתפס כארעי ולכן אפשר 'לסלוח' על הפקה שאיננה מצועצעת. ואולי זה סוד קסמו של הסטורי? האספקט הזה מוביל אותנו לעוד יתרון בו.

אם תחשבו על זה, הסטורי הוא המקום הכי טוב לעשות כל מיני ניסויים. זה יכול להיות בפרסומים שאינם שגרתיים או בתכנים שמעט חורגים מהקו של החשבון כולו. הסטורי יכול להיות המקום בוא נפרסם את 'מאחורי הקלעים' או שניתן מקום לדמויות או אפילו מוצרים אחרים להופיע. את כל זה נעשה תחת המעטה של הארעיות. אם הפרסום ימחק, אנחנו יכולים להיות פחות חששנים מ'פדיחה' או משהו שיישאר לנצח בחשבון. זה מאפשר לנו כיוצרים להשתחרר ולתת דרור לכל מיני רעיונות שיכולים להיות דווקא טובים.

יתרון נוסף של הסטורי הוא כמובן התקציב והזמן. ההשקעה של שני אלו יכולה להיות קטנה יותר ומהצד השני יש לסטוריז דווקא אימפקט חזק בהרבה מקרים. כמו כן, מהסטורי ניתן לקשר לכל מקום ומהבחינה הזו הוא פוסט לכל דבר.

כיום הסטוריז יוצרים אצל העוקבים שלכם מעורבות גדולה יותר מסתם פוסטים. גם הפלטפורמה עצמה דוחפת את העניין ומצפה ממכם לפרסם סטוריז. מבחינת אינסטגרם כפלטפורמה, זה מבטיח שמשתמשים יעקבו ויישארו מחוברים. מבחינתכם, זה מבטיח שהעוקבים שלכם לא יזנחו אתכם. ברגע שהעוקבים מבינים שעולים תכנים שהם עשויים לפספס – זה נותן להם תמריץ לבדוק ולהיכנס אליכם לעמוד לעיתים תכופות יותר, נסו בדרכים שתמיד יעניינו את הגולש וימשכו אותו אליכם לדוגמא כמו האופציה לתת לצופה להיות מעורב בהחלטות שלכם באמצעות סקר / הצבעות בסטורי על מה לעשות או לא לעשות, על מה נכון או לא נכון, על מה הוא רוצה לראות בסטורי הבא. תדמיינו למשל מותג שמעניין אתכם לראות ולעקוב אחריו ברשת. ללא
הסטורי הייתם יכולים פשוט להגיע פעם בכמה זמן ולהתעדכן אחורה בפוסטים השונים. כעת, אנחנו מבינים שבשביל להיות מעודכנים באמת, אנחנו צריכים לעקוב באופן רציף אחרי האירועים, אחרת אנחנו לא נבין את ההתרחשויות בפרסומים.

יצירה של סטורי

הסטורי כאמור יכול להיות יותר ספונטני וחופשי אבל חשוב גם כאן להבין ולתכנן בכל זאת כמה דברים. ראשית יש להבין מה אנשים אוהבים לראות בסטורי ומתי. הסטורי הוא פעמים רבות הדרך שלנו להגיב לאירועים או התרחשויות שונות ברשת. נסו לנצל זאת. זה יראה לעוקבים שלכם שאתם מעודכנים ומעדכנים. הנקודה הזו בעיקר נכונה לגבי מי שמכין תכנים אותם יעלה מראש. אותם תכנים לא יכולים להיות מעודכנים או להגיב על דברים אקטואליים, הסטורי יכול בהחלט לעשות זאת.

שימו לב לתגובות שאתם מקבלים בסטורי. כפי שכבר ציינו, הסטורי הוא המקום לנסות דברים חדשים. היכולת שלכם להבין מה הקהל שלכם חשב על התוכן והאם הוא רוצה לראות ממנו עוד היא קריטית.

נקודה אחרונה היא: אל תגזימו. חשוב מאד להשתמש בסטורי, זה נותן לערוץ שלכם חיות ויוצר קשר מאד ייחודי עם הקהל. מהצד השני, ישנם תכנים שאינם מתאימים לסטורי. זה שהוא נמחק אחרי 24 שעות עדיין לא הופך אותו למתאים לכל גחמה. עם הזמן אתם תמצאו את האיזון ותפתחו כבר סגנון לסטורי שלכם שיכול להיות שונה מעט מהסגנון הכללי של החשבון שלכם.

לסיכום נאמר כך: רבים עד כה, טרם הבינו את הפיצ'ר הזה או שחשבו שיוכלו להתעלם ממנו. אנחנו מקווים שאתם כבר לא נמנים ביניהם. תכננו את אסטרטגיית התוכן שלכם בהתאם לקהל היעד, כשכמובן יש לכלול בתוכה את הפרסומים בסטורי. בהצלחה.

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo