נשארים עדכניים באינסטגרם גם בקורונה

שומרים על קשר מרחוק: איך להישאר עדכניים באינסטגרם גם בתקופת הקורונה?

רבים מאתנו בבית, בעלי חנויות ומסעדות, עובדים ונותני שירות, כך שגם אם תמיד חלמתם על כמה ימים של שקט, להנחתה שכזו בוודאי לא כיוונתם, ועל כן כל שנותר לעשות זה להבין כיצד ניתן להפיק את המיטב, משמע רצוי להבין שבזמן שכולנו סגורים בבתים, אנשים "בורחים" החוצה מעבר לגבולות ה100 מטר – באמצעות המדיה הדיגיטלית, זו שמאפשרת להישאר מעודכנים ולמלא את הזמן, ופה עסקים רבים צרכים לקרוא בין השורות: לנצל את העובדה שאינספור אנשים גולשים באינסטגרם, ולו עבור ניצול המשבר הנוכחי לטובת ההצלחה העתידית של העסק, ובנקודה זו נעבור להסביר כיצד פועלים.

טיפים שישאירו אתכם בעניינים

גם אם כרגע אתם מרגישים מובסים, יש להבין שמדובר בהזדמנות עסקית לעצור את המרוץ ולבחון את נתוני העסק באופן רגוע (וכמובן לגזור החלטות מתאימות). פה נציין שבכול הנוגע לפעילות באינסטגרם, חשוב ביותר שתמשיכו לשדר "עסקים כרגיל", כי הלקוחות שלכם עדיין עוקבים (היום יותר מתמיד) ואף שואבים כוחות מאופי הפעילות שלכם. מכאן שכל עוד תמשיכו להשקיע בשיווק באינסטגרם, בתום הסגר תקטפו את הפירות – הלקוחות יחזרו באופן מידי, פשוט כי הצלחתם להישאר בתודעה. עוד נציין שבכדי לייעל את המהלך רצוי לרכוש בנוסף לעוקבים גם לייקים באינסטגרם – ולו כדי שהסביבה לא תרגיש שהפופולריות נפגעה.

טיפים לעסקים:

מחפשים רעיונות שיסייעו לשמר פעילות באינסטגרם? קבלו כמה:

  • ערך מוסף – מומחים בתחומם (באימון גופני, באומנות, ברכישת שפה, בבישול וכדומה) יכולים לפרסם טיפים מקצועיים ואף סרטוני הדרכה קצרצרים.
  • שיתוף – בעלי עסקים יכולים לשתף תמונות פרטיות שלהם, בהקשר לעסק שעומד לרשותם. שנדגים? בעל מסעדה יכולה לצלם את עצמו בגינה לצד ארוחת בוקר מושקעת, ולהוסיף שורה אופטימית שמופנית ללקוחות.
  • הרצת תחרות – תמיד ניתן להעביר אה המושכות ללקוחות – לתת להם לעשות עבורכם את העבודה. מחפשים רעיונות? אם לצורך הדוגמה מדובר בעסק שמוכר נעליים, אפשרי לבקש מהלקוחות להצטלם עם הנעליים במסגרת ה100 מטר במקום מקורי, ולהכריז שבתום ההסגר המנצח בתחרות ייהנה מהנחה גדולה.
  • משלימים פערים – זה הזמן לאסוף תמונות שזמן רב רציתם לפרסם אך לא הספקתם ולהשקיע בצילום מקצועי של השירות/ מוצר.
  • טריגר – זהו בדיוק הזמו לייצר עניין, כי בזמן שהלקוחות רק חולמים לחזור לשגרה ובין היתר לחנות, אתם יכולים להגביר אצלם את התשוקה, ולו באמצעות פרסום של מוצרים חדשים / מנות חדשות / שילובים חדשים וכדומה.
  • לשתף את הלקוחות – זהו בדיוק הזמן לשמר קשר ולשחק עם הלקוחות. כיצד? לצורך הדוגמה אם יש לכם מאפייה, ניתן לפרסם חצי מתכון ולתת ללקוחות להשלים אותו, ואף להצהיר שמי שיעלה על הרעיון הטוב ביותר יזכה שהמנה תישא את שמו.

טיפים לאנשים פרטיים:

גם אם אתם לא פעילים באינסטגרם אין זה מאוחר, ובטח כאשר מדובר בתקופה מיוחדת שכזו, בתקופה שמאפשרת להשקיע זמן בנדבכים פחות מוכרים. מכאן שבין אם מבקשים לשתף חברים ובין אם מבקשים לבנות מעגל עוקבים שייחשפו לעיסוק הצדדי שלכם (למשל עיצוב תכשיטים), יש לנו כמה טיפים עבורכם:

  • להעלות סרטונים מצחיקים.
  • לשתף טיפים מסודות המקצוע.
  • להשקיע בצילום איכותי עבור הפריטים שמייצרים.
  • לפרסם רשימה של יעדים שתשלימו עד תום ההסגר ורשימה של יעדים שמיועדת לאחר ההסגר.

שנסכם?

אז נכון שלא כיף לעצור את השגרה, אך החוכמה היא להצליח להפיק את המיטב מהמצב החדש, ועל כן מדובר בהזדמנות מיוחדת (יש לקוות שלא תחזור על עצמה) להרים את העסק באופן מקצועי וקל, וזאת באמצעות מינוף סודות האינסטגרם, משמע זהו בדיוק הזמן להכיר כלים יעילים שמסייעים להשיג עוקבים, להשקיע בצילום מקצועי, לבחון מגוון פיצ'רים (למשל הכלי slide show שמאפשר לתייג את המוצר ולציין מחיר), לבחון נכונה אסטרטגיית פעולה וכדומה. רוצים לצאת לדרך? ראשית הבינו היטב את המטרה ורק לאחר מכן החלו להעלות כיוונים ולאסוף חומר מצולם ברמה גבוהה – בהצלחה!

הוסף תגובה חדשה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות

WhatsApp chat