עבור שירותים נוספים או שירותים בהתאמה אישית - הזמינו כאן

איך להתפרסם ביוטיוב: המדריך שעובד באמת

איך להתפרסם ביוטיוב: המדריך שעובד באמת

רבים וטובים רוצים להיות כוכבים מפורסמים בערוץ משלהם ביוטיוב.

בין אם זו תאוות פרסום או כל מניע אחר, אי אפשר להתעלם מהאפשרות להצליח בגדול ולעשות כסף רב מערוץ או כמה ערוצים ביוטיוב.

למרות שקהל היעד בישראל קטן יחסית לקהל היעד של סרטונים באנגלית למשל, עדיין ניתן להגיע לפופולריות ויצירת באז.

רבים מהיוטיוברים הישראלים הנחשבים, מייצרים הכנסות בכמה אפיקים מקבילים הכוללים הכנסה ישירה מצפיות, שיווק מוצרים או שירותים והכנסה שיש להם כתוצאה מהפרסום שצברו ביוטיוב.

השאיפה להתפרסם ביוטיוב היא התחלה של מסע ארוך ומייגע, כשהמטרה היא לאסוף כמה שיותר צפיות לסרטונים.

אם תרצו להשוות את הרשת החברתית לטלוויזיה, מדובר בנתון שמקביל לנתוני הרייטינג למדידת אחוזי צפייה.

במאמר הזה נעבור על כל הדברים שאפשר לעשות בכדי להגיע למספר צפיות גבוה, להיות מפורסמים ומי יודע, אולי אפילו להרוויח מזה! המשיכו לקרוא ושמרו את המאמר כדי שישמש אתכם כמדריך במהלך הדרך.

הדרך לצפיות ולפרסום ביוטיוב – איך מגיעים לשם?

כל מי שהתפרסם ביוטיוב עבר דרך דומה מבחינת השלבים השונים שלה.

קשה לחשוב על ערוץ מפורסם שלא יישם את הרוב המוחלט של הכללים הבאים ולכן חשוב מאוד להכיר אותם לפני שמקימים את ערוץ היוטיוב.

קניית צפיות


לפני שניגש ליתר הסעיפים, חשוב להבין משהו עקרוני. קניית צפיות ביוטיוב היא כיום דרך לגיטימית והכרחית להצלחה או לזירוז הצלחה של ערוצים חדשים.

לא רק ערוצים חדשים משתמשים בשירותי קניית צפיות ומיד נבין מדוע. ראשית בואו נבין על מה מדובר בעצם.

תעשיית הצפיות ביוטיוב נחלקת לשני סוגים: ספקי השירות של ה'זבנג וגמרנו' – אילו יהיו ספקים שכל מה שהם מציעים זה מחיר טוב לאלף צפיות. לא יעניין אותם להתמקד באיכות הצפיות או בתגובות, אלא רק בסגירת עסקה איתכם ויאללה ללקוח הבא.

מנגד יש את החברות האמינות שנותנות שירות איכותי ששם לו כמטרה את הצלחת הערוץ. חברות כאלו יתנו לכם את השירות הכולל וארוך הטווח.

לפעמים יהיה צריך לשלב גם תגובות יחד עם הצפיות, לפעמים עדיף לרכוש צפיות של משתמשים במקומות ספציפיים. ישנן גם הרבה דרכים לרכישת צפיות, חלקן לגיטימי יותר וחלקן פחות.

מה שבטוח הוא שרוב הערוצים עושים זאת, אפילו בשלבים מתקדמים יחסית. אצל אומנים שונים למשל, כאשר יוצא סרטון חדש, אי אפשר לתת לו להיות באוויר ללא צפיות.

בתחילת הדרך מוציאים אותו לאוויר לצד חבילת צפיות קנויה.

כותרות ממוקדות


אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע לצופים שמעוניינים לצפות בתוכן שלכם היא פשוט לתת לו כותרת מתאימה. כותרת כזו תכיל ביטוי מפתח שקשור לנושא הסרטון והוא גם פופולרי יחסית בחיפושים.

דבר נוסף שכותרת כזאת צריכה להכיל הוא קריאה ממוקדת לפעולה. ולבסוף, על הכותרת למשוך ולסקרן את מי שקורא אותה. הכותרת של הסרטון תופיע כתוצאת החיפוש בחיפושי סרטונים או אפילו, אם גוגל ימצא לנכון, בין תוצאות החיפוש של דפים רגילים.

הכותרת היא כמו חלון הראווה של הסרטון ואם היא עשויה נכון היא תמשוך ותביא הרבה צפיות.

כתיבת כותרות טובות דורשת קצת ניסיון ולכן הדבר הכי טוב הוא פשוט לפרסם סרטונים ולנסות ללמוד מכל אחד מהם ולהשתפר הלאה.

תגיות


מנוע החיפוש של גוגל סורק ברחבי הרשת ומנסה להתאים תוכן רלוונטי לחיפושים. תוכן כתוב הוא קל לסריקה על ידי הזחלן של גוגל.

לעומת זאת, כאשר מנוע החיפוש נאלץ להתמודד עם תמונות או סרטונים, זו כבר נהיית משימה יותר מורכבת. אחד הפתרונות של גוגל הוא פשוט לקרוא את התגיות.

ממש כמו בתמונות, גם בסרטונים התגיות מספרות לגוגל במה עוסק הסרטון ומאפשרות לו להתאים אותו לחיפושים השונים.

מה שזה אומר מבחינתנו זה לנסות ולמצוא תגיות טובות שגם קולעות למילות מפתח שמופיעות בחיפושים וגם לנושא של הסרטון עצמו.

כתוביות


הוספת כתוביות לסרטון תגדיל את מספר הצפיות בזכות כמה גורמים. הראשון הוא שגוגל יכול לסרוק את הכתוביות, להבין טוב יותר במה עוסק הסרטון וכך להמליץ עליו ביותר הזדמנויות.

צופים בסרטון יעדיפו גם הם סרטון עם כתוביות מפני שזה יותר נוח לצפייה.

הכתוביות יכולות להיות מתורגמות לשפות נוספות ולעזור לאנשים שאינם דוברי עברית או שנזקקים לעזרה קלה בהבנת השפה להגיע ולצפות.

סיבה נוספת היא צפיה ללא קול. זו מתרחשת במקרים רבים כאשר הנפוץ שבהם הוא בזמן גלישה באתר כאשר הסרטון מופיע כחלק מאחד הדפים או אפילו משותף ברשתות החברתיות.

הכתוביות מאפשרות לנו להבין ולהיכנס לסרטון גם ללא קול ובהמשך נוכל לבחור להגביר אותו.

רשתות חברתיות


אחד המנועים החזקים ביותר לגידול בצפיות תוכן הוא שיתוף ברשתות החברתיות. כאשר מדובר בסרטונים, הרי שהם מהווים תוכן שאנשים פשוט אוהבים לשתף.

כאשר פרסמתם סרטון יוטיוב חדש, דאגו לשתף אותו במקומות הרלוונטיים ברשתות השונות דרך שיתופים אישיים, שיתופים בקבוצות השונות ואפילו פרסום ממומן בהן.

רמה טכנית


אחד הגורמים המכריעים להצלחת ערוץ יוטיוב הוא הרמה הטכנית שלו. ישנם הרבה יוצרים מוכשרים ברשת שפשוט לא מקבלים את ההצלחה לה הם ראויים בגלל איכות לא טובה של צילום וסאונד וחבל.

כיום ניתן לרכוש ציוד צילום והקלטה ברמה טובה ובמחירים סבירים יחסית.

מי שמצפה לפתח ערוץ יוטיוב היום צריך יהיה להשקיע ב:

  • מצלמה איכותית – זהו תנאי הכרחי להפקה של סרטונים טובים.
  • חצובה – ניתן למצוא חצובות טובות ולא יקרות. שימוש בחצובה הוא תנאי ליצירה של צילום יציב שלא מטריד את העין ברעידות ומבריח צופים.
  • תאורה – גם זה נושא חשוב. תאורה טובה היא תנאי סף ליצירה של סרטונים טובים ומושכים. גם כאן ניתן למצוא ציוד לא יקר שיעשה את העבודה.
  • מיקרופון ומערכת סאונד – אחד הדברים השליליים ביותר בסרטוני יוטיוב הוא סאונד גרוע. זה יכול להיות הקלטה חלשה, רשרושים שונים או רעשי רוח לא נעימים. ציוד הקלטה טוב הוא לפעמים יותר חשוב אפילו מציוד צילום!

תוכן


האמת היא שאם אתם חולמים להצליח ביוטיוב, כנראה שיש לכם כבר רעיון לאיך תעשו זאת.

מה שחשוב לזכור הוא שאת הרעיונות הכלליים צריך להפוך לסרטונים ואת זה עושים על ידי עבודה קשה שכוללת כתיבה של תסריטים, תכנון משתתפים ועזרים שונים ותכנון תקופתי שמביא בחשבון אירועים שונים כגון חגים, אירועי תרבות, ספורט וכל מה שרלוונטי לערוץ שלכם.

סיכום


הצלחה בערוץ היוטיוב איננה קלה. הדרך אליה מצריכה הרבה עבודה קשה וסבלנות. זכרו שבשלבים הראשונים ובעת פרסום סרטונים חדשים, אתם תצטרכו לקבל מעט עזרה בשביל להגיע למספר צפיות סביר.

העזרה הזו יכולה להגיע כיום רק ממקור אחד והוא ניהול נכון ומדויק של רכישת צפיות. שיהיה בהצלחה!

תוכן עניינים

0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות

    שלום לך

     יש למלא את הפרטים על מנת להתחבר

    עוד אין לך חשבון?

    ברוכים הבאים

    הרשמה לאתר YouHoo