אינסטגרם פרטי

חשבון אינסטגרם פרטי VS ציבורי

האינסטגרם מהווה זירה שיווקית חשובה ביותר, ועל כן יש להבין כיצד לנצל את הפלטפורמה באופן המיטבי, אך פה אנו מבקשים לעסוק בבסיס – להסביר פעם אחת ולתמיד האם עדיף חשבון פרטי או שמא חשבון ציבורי. כדי לענות על כך ראשית ניישר קו ונסביר שברירת המחדל היא פרופיל ציבורי, פרופיל שמאפשר לכל מי שרק חפץ לצפות בתמונות שמעלים, כך שאין צורך לאשר עוקבים. מצד שני, אינסטגרם פרטי כן מצריך לאשר כל מי שרוצה לעקוב אחריכם. מכאן שאם מחפשים עוקבים ולייקים (פרסום) הרי שהאינסטגרם הציבורי בהחלט עדיף, אך מצד שני אם מחפשים פרטיות – מעדיפים להעלות תמונות רק לטובת מעגל החברים, הקולגות או בני המשפחה, הרי שמוטב לבחור באינסטגרם הפרטי.

מה חשוב לדעת כשהופכים את האינסטגרם לפרטי?

עומדים להפוך את החשבון לפרטי? עצרו לבחון האם אתם אכן מודעים לסך ההשלכות:

  1. מצב לא נעים – מהרגע שעוברים לחשבון פרטי עוקבים שלא אישרתם לא יוכלו להמשיך לראות את העמוד שלכם – יצטרכו לשלוח בקשה חוזרת, פרמטר שעשוי להציב במקום לא נעים, ולו כי תחליטו להשיב בשלילה.
  2. מפספסים עוקבים – מבחינה שיווקית יש לקחת בחשבון שמעבר לאינסטגרם פרטי גורם לפספס לא מעט עוקבים פוטנציאליים.
  3. מקשים על העוקבים – אם אתם מבקשים לקנות עוקבים, במקרה של אינסטגרם פרטי אל תבנו על כך, וזאת כי העוקבים יצטרכו לשלוח בקשה, משמע לבצע פעולה – דבר שגולשים כלל לא ששים לעשות בעידן הנוכחי.
  4. חוסר יכולת ליהנות מקניית עוקבים ולייקים – לאור הסעיף הקודם, מתבקשת המסקנה הבאה: כל עוד החשבון פרטי גם לא ניתן לקנות עוקבים ולייקים.
  5. חוסר יעילות שיווקית – ההשלכה הכי מהותית היא שלא ניתן להפוך לאושיית אינסטגרם ולא ניתן לפרסם את העסק באופן יעיל.
  6. חוסר יכולת לנצל חשבון יוצר – מי שבוחר בחשבון פרטי בין היתר צריך להבין שהוא אינו יכול ליהנות מ"חשבון יוצר" – חשבון שמעניק שלל כלים מתקדמים עבור החשבון העסקי, כלים קרי דוחות אנליטיקס, פרסום ממומן, ניהול מיטבי של תיבת ההודעות וכדומה.

איך להפוך את חשבון האינסטגרם לפרטי?

כשפותחים חשבון באינסטגרם ברירת המחדל מפנה לחשבון ציבורי, אך אם מקבלים החלטה שחשובה לכם הפרטיות, או שמבקשים לייצר מעגל לקוחות אקסקלוסיבי שרוצה להרגיש מיוחד, הרי שבלחיצת כפתור ניתן לשנות את ההגדרה. שנרחיב? כל שצריך לעשות זה לפתוח את האפליקציה, להקליק על הסמן שמייצג את הפרופיל האישי, לאתר מצד ימין למעלה את הסמל של התפריט (3 נקודות אחת מעל השנייה) וללחוץ עליו. עתה נפתח מסך אותו יש לגלול מטה ולהגיע לאפשרות הבאה: Private Account. הגעתם? תשנו את הכפתור שמצוי לצד ההגדרה למצב מופעל וזהו – מעתה רק אנשים שתאשרו יוכלו לעקוב אחר הפרסומים. פה נחדד שאם משתפים פוסט מהאינסטגרם הפרטי ברשת חברתית אחרת, הוא עשוי להפוך להיות ציבורי – בהתאם להגדרת הפרופיל של כל רשת חברתית.

איך להפוך את חשבון האינסטגרם לציבורי?

אם החשבון כרגע פרטי ואינכם זוכרים איך לשנות אותו לציבורי, אתם מוזמנים לעקוב אחר השלבים הבאים:

  • ראשית נכנסים להגדרות. כיצד? אם אתם באפליקציה, הקישו על הדמות המאוירת שנמצאת בפינה התחתונה השמאלית, עברו להקיש על הסמל של שלושת הקווים (אחד מעל השני) שמצוי בפינה העליונה השמאלית ולבסוף הקישו על הסימן של ההגדרות (עיגול מנוקד). מבקשים להגיע לתפריט דרך המחשב? פשוט הקישו על תמונת הפרופיל ואז על הסימן של ההגדרות.
  • לאחר שנכנסנו להגדרות מגיעים לקטגוריית "פרטיות ואבטחה" וממנה לקטגוריית "פרטיות החשבון". לאחר שנכנסים אל קטגוריית "פרטיות החשבון" מזהים כפתור שנמצא לידו. את הכפתור שצבוע בכחול מזיזים שמאלה (ממצב פרטי למצב ציבורי) וזהו – עמדתם במשימה!

שנסכם?

אינסטגרם הוא כלי מדהים, אך יש להבין מה רוצים להשיג דרכו וכמובן כיצד להשיג זאת, ועל כן עוד לפני שמכירים פילטרים ומעלים סטוריז רצוי להבין האם מעדיפים חשבון ציבורי או פרטי, כאשר פה נחדד שגם אם בוחרים בחשבון פרטי אין זה אומר שהתוכן שלכם מוגן, כי מספיק שאדם שאישרתם יבצע צילום מסך ויפיץ מגוון תמונות הלאה ללא אישורכם – קחו זאת בחשבון.

הוסף תגובה חדשה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות

WhatsApp chat